|
Tudor Snowflake - Non Date med lænke - Nyt ur - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Tudor Snowflake - Non Date med lænke - Nyt ur (/showthread.php?tid=77100) Sider:
1
2
|
Tudor Snowflake - Non Date med lænke - Nyt ur - gmt-geek - 30-03-2012 Hey, Jeg ved ikke rigtig om indlægget burde ligge i Rolex Forum, men så må Bjarne evt. flytte det? Jeg har side løbende med Omega/Rolex søgninger længe været på jagt efter en Snowflake Non Date! Resultat blev en klokke fra mit fødeår - 1975! Ref: 9401/0 - Sort Non Date Årstal: 1975 Original flawless skive samt visere med fed patina Dome glass Faded lynette Bracelet: Original foldet i den bedste form jeg nogensinde har set en foldet lænke i! Vh. Jon Re: Tudor Snowflake - Non Date med lænke - Nyt ur - Joepete - 30-03-2012 Super flot patina Re: Tudor Snowflake - Non Date med lænke - Nyt ur - gmt-geek - 30-03-2012 Joepete Skrev:Super flot patina Takker John! Jeg har jo lidt af hvert mht. størrelse - lige fra 35mm Omega military til Breitling SuperOcean Heritage på 46mm! Den har jo været oppe og vende mange gange men jeg synes det er det enkelte ur der bestemmer om størrelsen holder eller ej! Du må også have en god weekend - med DeepSea på armen eller? - Og er du stadig glad for den? Vh. jon Re: Tudor Snowflake - Non Date med lænke - Nyt ur - mnielse - 30-03-2012 Tillykke Super smukt ur. Mvh. Jon Re: Tudor Snowflake - Non Date med lænke - Nyt ur - Fumle - 30-03-2012 Super lækkert...Hvor fandt du det, sidder selv og leder efter et fra samme årgang. Re: Tudor Snowflake - Non Date med lænke - Nyt ur - hannover_dk - 30-03-2012 Du ligger i højt i den lækreste samling i mine øjne - den her øger jo bare vh Re: Tudor Snowflake - Non Date med lænke - Nyt ur - baun - 31-03-2012 Det er i sandhed fine ure du nupper. Man kan jo kun beundre den måde hvor du tilføjer det ene flotte samlerur efter det andet til din samling. Også tilgangen med at størrelse ikke er altoverskyggende og at du bruger urene (selvom der selvfølgelig også er ure du passer særlig godt på), kan jeg godt lide. Hvordan vælger du hvad du vil have på idag. Er det ren impulsivt, hvad har jeg lyst til. Eller er der traditioner? Jeg skal ud med drengene så er det denne eller idag er komforten vigtigst så er det denne eller? Jeg ved du har 2 fine Ranchero - som ikke er ens, men som selvfølgelig er sjove at se sammen..... kunne du så finde på, ved særlige lejligheder, at tage en på hver arm? Omega træf fx.? vh Baun Re: Tudor Snowflake - Non Date med lænke - Nyt ur - gmt-geek - 31-03-2012 hejsa igen jeg er i malmø med familien i dag men svarer med indlæg i morgen vh. Jon Re: Tudor Snowflake - Non Date med lænke - Nyt ur - Len - 31-03-2012 Lækker sag du har fået dig ! Tillykke med uret.. Re: Tudor Snowflake - Non Date med lænke - Nyt ur - TioMalo - 31-03-2012 Hej og tillykke med fangsten... Må jeg være så nysgerrig og spørge, hvor hårdt den ramte muldvarpen... ? (Du kan PM´e mig, hvis du ikke gider at skrive om sagen i offentligheden Cheers - John PS. I 1975 kom uret med Rolex-logo på foldelåsen. Men lænken ser ud som original med sammenfoldede led. Jeg gætter at den har fået en ny lås med Tudor-logo ? |