|
Øhhhh, købe ure i Thailand ? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Øhhhh, købe ure i Thailand ? (/showthread.php?tid=68230) Sider:
1
2
|
Øhhhh, købe ure i Thailand ? - B.Hell.A - 03-03-2008 Kan man få nogle ordentlige ure i Thailand, eller et det kun kopi land ?. Og hvis man kan, er det så til ordentlige priser. mvh. Bjørn - Mads Gjødesen - 03-03-2008 Der er masser af fine urbutikker. Men kun i Bangkok. 99 % er dog kopier, så hold dig til AD´s. Tjek adresser og udbud på div. fabrikaters hjemmesider hvor forhandlerne er listet. /Mads - hannover_dk - 03-03-2008 Mads Gjødesen Skrev:Der er masser af fine urbutikker. Men kun i Bangkok. 99 % er dog kopier, så hold dig til AD´s. Tjek adresser og udbud på div. fabrikaters hjemmesider hvor forhandlerne er listet.Nogen siger der er penge at spare - jeg synes der er dyrt når det er de ægte. Lufthavnen har masser af ur butikker - og der tror jeg min undgår fakes (som hos ADer i Bangkok) vh - m.dk - 04-03-2008 Mads Gjødesen Skrev:Der er masser af fine urbutikker. Men kun i Bangkok. 99 % er dog kopier, så hold dig til AD´s. Tjek adresser og udbud på div. fabrikaters hjemmesider hvor forhandlerne er listet. Det er næsten rigtigt hvad mads siger, ... hvis man tænker på de ure som som sælger på gader. Men der findes også mange gode brugte ure butikker eller grå marked i BKK til fornuftig pris... samme med store udvalg af AD'er. vel, kommer an på hvad leder du efter... - thomas.b.s - 04-03-2008 Tjaa, er man i Bangkok, så prøv at kigge forbi Paragon shopping center! nemt at finde!!! hop på skytrain og stå af ved Siam stationen, gå ned af trappen og ind af indgangen så finder du de flotteste boutiqes samlet i stue etagen, er man også lidt til biler og ekstremt HI Fi så sus op på 2 sal og savl lidt. Mvh Thomas - Mads Gjødesen - 05-03-2008 Der findes skam masser af fine vintage ure i Bangkok men man skal vide hvad man har med at gøre. Gaderne svømmer jo i div. kopiure. Men thaierne ligger absolut ikke på den slappe side når det kommer til ursamlere. Her et table shot fra deres seneste lille urmøde med ca. 10 deltagere. Hvad kan man sige? Sindsygt Skal da love for at det table-shot får vores ur-træf til at falme /Mads
- Speedy - 05-03-2008 Mads Gjødesen Skrev:Skal da love for at det table-shot får vores ur-træf til at falme Hvad mener du med det, de har da ingen Omegaer - m.dk - 05-03-2008 hehe Mads, jeg kender nogle af de thai'er som ejer de ure du viser..fra thailandsk ureforum. Udover vintage RL'er, de samler også mange af sindsyge AP'er og PP'er ![]() Thais AP G2G sidste år: ![]() eller den anden som samler på 5059/5159 men ops... i alle material P/R/J/G !! ![]() jeg sjeldom se nogle dansk samler som kan sammenlige med [/img] - Speedy - 05-03-2008 Det er dælme namma-nam de samlinger der! - hannover_dk - 05-03-2008 Ja himmel og hav - men NÆSTEN uden at være misundelig - blir man mon så så p...... meget gladere af at have Thais AP G2G's vilde samling AP (som jo er kæmpe stort og populært i Asien) i forhold til Bauns glæde ved hans Omega samling ex. Svaret er vel at lidt gladere måske, men alligevel - jeg tror ikke man kan sige at for 10 Mio AP giver 100 gange så megen glæde som for 100.000 Omega Uden at fornægte sandheden i "hellere rig og rask end fattig og syg" tror jeg ikke vi skal tro der ikke er glæde også ved at samle Seiko o.l.? vh |